środa, 26 listopada 2008

TRENDE PIRACKIE

KOLEJNE TRENDE WARTE UWIECZNIENIA NA MOIM BLOGU TO TRENDE PIRACKIE [cool] JAKZE PRAWDZIWE I NAWIAZUJACE DO KLIMATU FORUME... KILKA WPISOW MOICH [cool]
somalijskie pirate:
  • Pływam u wybrzeży Somalii na tratwie ratunkowej tańcząc Dudek dance.
  • Napadam na kajaki.
  • Mieszam piratom wodę w morzu u wybrzeży Somalii.
  • Przeplywam wanne wzdluz i wszerz szukajac tatowego potwora z loch nes
  • Plyne ze portu ze piratami.
  • Obciąłem sobie lewą dłoń i przymocowałem hak, by wzbudzać większy rispekt na rewirze.
  • Spuszczam ładunek z tatowego tankowca.
  • Tate wchodzi mi do wanny stosujac techniki abordazu.
  • Sterroryzowałem procą pracowników wypożyczalni kajaków w celu wydania mi dodatkowego kapoka.
  • Z tatowego masztu wytrwale wypatruje legendarnego potwora.
  • Mieszkam w rafie koralowej.
  • Chodzę na szczudłach i wmawiam zdezorientowanym ludziom, że to kikuty po trafieniu mnie przez kulę armatnią.
  • Słucham pirackich MP3 napadając na statki.
  • Zamiast papugi nosze na ramieniu kote.
  • Chciałem być jak jack sparrow a skończyło sie na tym że pomalowałem sobie oczy na czarno
  • Popijam denaturat wmawiajac innym, ze to rum.
  • Kazdej nocy zakladam piracka flage na glowe,chwytam za tatowy miecz i wyruszam swoim pontonem patrolowac wisle.
  • Tate przeciąga mnie pod swoim kilem.
  • Wykopuje skarby z tatowej Doliny Smierci.
  • Boję się akcji antypirackich prowadzonych przez Microsoft.
  • Sciagajac empetrójki z emula zakladam czarna opaske na oko i doklejam sobie zawadiacki wasik.
  • Szukam skrzyni deviego jonnsa na osiedlu w piaskownicy.
  • Plywam tratwa przez odre atakujac przybrzeznych wedkarzy krzyczac w miedzy czasie zawadiackie AAARRrrrrrr!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz