poniedziałek, 24 listopada 2008

DLACZEGO JESTEM WYGRAŃCEM, CZYLI ZBIÓR SUCHYCH DANYCH...

WIELOKROTNIE MÓWIŁEM O TYM NA F23, ALE W PIGUŁCE PRZEDSTAWIĘ DLA NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW:

  • MAM 23-27 LAT, MIESZKAM W POZNANIU [cool]
  • Z WŁASNEGO WYBORU ZAMIENIŁEM POLITECHNIKĘ NA PRYWATNĄ UCZELNIĘ NA KTÓREJ STUDIUJE ZARZĄDZANIE [cool]
  • OD ROKU MAM PIĘKNĄ DZIEWCZYNĘ, KTÓRA PRZEDE MNĄ MIAŁA TYLKO JEDNEGO CHŁOPAKA. GDYBYŚCIE ZOBACZYLI JEJ FOTKĘ TO ZJECHALIBYŚCIE NIE RAZ [lapka]
  • OD 22 ROKU ŻYCIA MIESZKAM SAM, POSIADAM OCZYWIŚCIE SAMOCHÓD (JUŻ DRUGI WŁASNY) [cool]
  • OD ROKU JESTEM MANAGEREM ŚREDNIEGO STOPNIA, MAM POD SOBĄ 60 OSÓB I ZARABIAM ŚREDNIO 6000 PLN NETTO [cool]
  • CO ROKU WYJEŻDŻAM NA ZAGRANICZNE WCZASY [cool]
  • MIAŁEM OKOŁO 12 DZIEWCZYN Z NETA... ICH FOTY PUBLIKUJE W DZIALE JOTPEG DNIA [cool]
  • MAM WIELU ROZRYWKOWYCH ZNAJOMYCH I CZĘSTO JESTEM ZAPRASZANY NA IMPREZY [cool]
  • MAM PAUKE POWYŻEJ 19cm [cool]

8 komentarzy:

  1. ty ciulu, nie wpływaj tak bezpośrednio na wyniki ankiety mitoman roku [wsciekly]

    OdpowiedzUsuń
  2. Co pierdolisz Adrianku... Jeszcze rok temu na innym forum szukałeś sposobu na podryw laski z Bułgarii, żeby wreszcie stracić cnotę. I wróciłeś sflustrowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Nie możesz się zdecydować ile masz lat? A co mowi Twój lekarz?
    1a. Mieszkanie w Poznaniu jest takie sexy?
    2. Współczujeme nieradzenia sobie z matematyką.
    3. Jak ona go miała to i on miał ją.
    3a. Fotek jest w sieci pod dostatkiem.
    4. Co zmalowałeś że Cie starzy wyebali z chaty?
    4a. Ja tez kolekcjonuję samochodziki, już od przedszkola.
    5. No to jeszcze rok i odjazd: albo nadciśnienie, albo prokurator, albo zasiłek.
    6. Ja co 2 tygodnie jestem w Czechach. To zagranica, prawda?
    7. Ja mam dziennie kilkanaście jpegów (dziewczyn z neta).
    8. Jesteś kelnerem po godzinach? To może Ty zarabiasz nie 6000 a 600.
    9. Gumową czy drewnianą?

    OdpowiedzUsuń
  4. OD JOKERA:

    "MAM 23-27 LAT, MIESZKAM
    W POZNANIU" Mieszkanie w Poznaniu to powód do dumy? )))

    "Z WŁASNEGO WYBORU ZAMIENIŁEM POLITECHNIKĘ NA PRYWATNĄ UCZELNIĘ NA KTÓREJ STUDIUJE ZARZĄDZANIE" Jesteś kolejnym, pospolitym frajerkiem po zarządzaniu z prywatnej uczelni, który zasili szeregi kolejek w PUP-ie

    "OD ROKU MAM PIĘKNĄ DZIEWCZYNĘ, KTÓRA PRZEDE MNĄ MIAŁA
    TYLKO JEDNEGO CHŁOPAKA. GDYBYŚCIE ZOBACZYLI JEJ FOTKĘ TO ZJECHALIBYŚCIE NIE RAZ" Brzydziłbym się taką kobieta, która miała innego hooya w ustach ))) Moja żonka była dziewica

    "OD 22 ROKU ŻYCIA MIESZKAM SAM" Zapomniales dodać że w internacie mitomanku

    "CO ROKU WYJEŻDŻAM NA ZAGRANICZNE WCZASY" Zagraniczne tzn węgry, Egipt, Bułgaria na które stac każdego pospolitego stulejarza ))))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałes napisać ze na tym zay.e.banym f23 tyrali cie wszyscy,pakowali cie woko Saurona i ze uwielbiasz obciągać druta z połykiem [cool]

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymn f23

    to my to my
    stooleye z f23
    ciągniemy druty
    lizemy dupy
    zjadamy ze smakiem
    dorodne kupy
    stawiamy pyty
    lizemy odbyty
    tu kazdy stooley
    jest nieumyty

    to my to my
    padauy z f23

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarzyc zawsze mozna to nie boli

    OdpowiedzUsuń
  8. taaa a potem...sie obudzilem i zesralem w stringi [cool]

    OdpowiedzUsuń