środa, 26 listopada 2008

DEMASKACJA CZATOWEGO PEDOFILA Z WP

JEST TO PIERWSZY ARTYKUŁ W MYŚL BLOG 2.0 MATERIAŁ POCHODZI OD STULEJA O SPIKERIOWYM NICKU SSIJ [cool]
WYRAŹNIE WIDAĆ INSPIRACJE MOJĄ PROWOKACJĄ I MIMO, ŻE WTÓRNE, TO JEDNAK DOBRE UND MOTZNE DLATEGO PUBLIKUJE [cool]
DLA CELÓW PUBLIKACJI NUMER GG PEDOFILA ZMIENIŁEM NA ONszukaZNOWU, A STULEJA, KTORY MI TO WYSLAL NAZWALEM MILENA [cool]:

ONszukaZNOWU: hej
Milena: kto?
ONszukaZNOWU: kolega z WP Milena: hejaaaaaaaa
ONszukaZNOWU: właściwie Wojtek jestem ;)
Milena: milena heja
ONszukaZNOWU: ładne imie :-)
ONszukaZNOWU: jakiego koloru masz włosy
Milenka?:)
Milena: blond juz mowilam
ONszukaZNOWU: wybacz :P
ONszukaZNOWU: masz jakieś swoje zdjęcie?

Milena: nie daje nieznajomym, za malo sie znamy
ONszukaZNOWU: ok
ONszukaZNOWU: pewnie niedługo już nie będę nieznajomym. jutro masz szkołe?
Milena: mam zwolnienie, chora jestem
ONszukaZNOWU: ja i bez choroby ostatnio opuszczam ;)
Milena: :)
ONszukaZNOWU: często jesteś na czacie?
Milena: nie, 2 raz
ONszukaZNOWU: poznałaś tam kogoś ciekawego?
Milena: nie, w sumie to jest prawie niemożliwe :P
ONszukaZNOWU: wiem:)
ONszukaZNOWU: a jaka osoba by była dla Ciebie ciekawa?
Milena: sympatyczna i skromna, nie jakis macho
Milena: ale musialabym widziec fotki najpierw
ONszukaZNOWU: no wiadomo ;)
Milena: no wlasnie
ONszukaZNOWU: jesteś z natury romantyczką?
Milena: nie, jestem szalona
ONszukaZNOWU: to dobrze :)
ONszukaZNOWU: ale w każdej kobiecie troche tego siedzi romantyzmu ;)
ONszukaZNOWU: jestem pewien
ONszukaZNOWU: ale u jednej więcej, u innej mniej :P
Milena: masz foto?
ONszukaZNOWU: mam, na wymiane :)
ONszukaZNOWU: tylko jedno :/
Milena: wyslesz?
ONszukaZNOWU: prześlij pierwsza, ok ?:)
Milena: nie ma mowy, ty pierwszy
... <>
ONszukaZNOWU: prosze, doszlo?
Milena: ok mam
ONszukaZNOWU: teraz Ty mi wyślij jakieś :)
Milena: ok a teraz sluchaj: Twoje IP, jak rowniez logi zostalo przekazane komendzie Policji Wroclaw Srodmiescie i zostanie zbadane pod katem, namawiania maloetnich do poddawania sie czynnoscia seksualnym, jak rowniez o namawiani nieletnich do seksu. W swietle prawa seks z osoba niepelnoletnia, jak rowniez naklanianie tej osoby do oddania sie innym czynoscia seksualnym jest zagrozone wiezieniem, a tej czynnosci
dopusil sie Pan przed chwila.
ONszukaZNOWU: że co? ; jakie nakłanianie :)
Milena: W krotce zostanie Pan wezwan na pobliski komisariat Policji w celu zlozenia wyjasnien
ONszukaZNOWU: jakich wyjaśnień
Milena: Jestem pracownikiem strony http://www.kidprotect.pl/, naszym zadaniem
jest wylapywanie zagrozen zwiazanych z pedofilia w sieci
ONszukaZNOWU: jaka pedofilia? i co ja mam do tego
Milena: rozpoczal Pan rozmowe z 14 latka w pokoju seks a reszte zbada prokuratura
ONszukaZNOWU: i za taką rozmowe co grozi?
Milena: namawianie osoby pnizej 15 roku zycia do wspolzycia jak rowniez namawianie osoby ponize 15 roku zycia do poddawanie sie innym czynnoscia seksualnym zagrozone jest kara wiezienia do lat 12
ONszukaZNOWU: jak to?
ONszukaZNOWU: ale co ja złego zrobiłem?
Milena: rozmowa ta podpadla pod "namawianie osoby ponizej 15 roku zycia do poddania sie innym CZYNNOSCIA SEKSUALNYM"
Milena: reszte oceni prokuratura
ONszukaZNOWU: nie może Pan zaniechać? nie byłem tego świadomy
Milena: dobrze Pan wiedzial, ze rozmawia Pan z 14 latka
ONszukaZNOWU: napewno bym nie był zainteresowany by całować sie chociażby z 15ką
Milena: zostal Pan na czacie poinformowany trzykrotnie
ONszukaZNOWU: tym bardziej z 14latka
Milena: zostal Pan na czacie poinformowany trzykrotnie, z jaka osoba Pan rozmawia
ONszukaZNOWU: zdaję sobie sprawe
Milena: ja juz niPogrubieniec chyba nie moge poradzic
ONszukaZNOWU: ale teraz mi wystarczająco napędził pan strachu...
ONszukaZNOWU: bo ja nic złego nie chciałem zrobić
Milena: wkrotce zglosi sie do Pana funkcjonariusz dzielnicowy w celu doprowadzenia do prokuratury
ONszukaZNOWU: nie będzie wezwanie drogą listowną?
Milena: prosze Pana, podpada Pan pod zarzut naklaniania maloletnich do poddawania sie innym czynnoscia seksualym
Milena: zostanie Pan doprowadzony prze Policje do Prokuratury w celu zlozenia wyjasnien
Milena: jak rowniez, zostana przesluchane osoby z Pana najblizszego otoecznia
jezeli zeznania te sie nie potwierdza zostanie Pan zwolniony z zarzutow
ONszukaZNOWU: nie rozumiem do końca
Milena: prosze pytac bo sprawa jest powazna
ONszukaZNOWU: jeżeli zeznania sie nie potwierdzą
Milena: napewno zostanie wezwana Pana rodzina jak rowniez Pana najblizsi znajmoi w celu zlozenia stosownych wyjasnien
ONszukaZNOWU: no jak to :/ Milena: namaweianie osoby ponizej 15go roku zycia do poddania sie inhnym czynnoscia seksualnym jest zagrozone kara wiezienia do lat 12
ONszukaZNOWU: rodzina?
ONszukaZNOWU: nie można tego zaniechać?
ONszukaZNOWU: ja już w tym momencie wiem że nie wejde w życiu na czat
Milena: Pana IP jak rowniez logiz tej rozmowy zostaly zapisane w KMP
Milena: czy nie zdawal Pan sobie sprawy ze osoba z ktora Pan rozmawia ma 14 lat?
Milena: a za to idzie sie siedziec?
ONszukaZNOWU: nie wiedziałem że źle robie...
Milena: prosze Pana, czy zna Pan ta regule, ze "nieznajomosc prawa szkodzi"???
ONszukaZNOWU: a na wstępie do cztatu jest wypisany wstęp z 2 odpowiedziami (tak lub nie)
ONszukaZNOWU: nie wiedziałem że nie moge
Milena: SKORO PAN WIEDZIAL ZE NIE MOGA DOSTAWAC SIE DO NIEGO OSOBY PONIZEJ 18 ROKU ZYCIA A SIE DOSTALY A PAN ROZPOCZAL Z NIMI ROZMOWE TO CHYBA PANA WINA
ONszukaZNOWU: :/...
Milena: Prosze Pana, sytuacja jest ciezka
Milena: jako pracownik www.kidprotect.pl musze zglosic te rozmowe Policji
ONszukaZNOWU: co ja mam robić w tej sytuacji?
Milena: Prosze Pana nic..... Jutro badz pojutrze zglosiu sie do pana dzielnicowy, w celu
doprowadzenia do prokuratur okregowej w celu zlozenia wyjasnien
Milena: czy jeszcze cos dla Pana moge zrobic?
ONszukaZNOWU: :(nic...
Milena: Prosze Pana... czy zaluje Pan swojego czynu?
ONszukaZNOWU: tak, w pelni
Milena: bardzo?
ONszukaZNOWU: bardzo...
ONszukaZNOWU: nie wejde w życiu na czata...
Milena: TO WEZ SOBIE TO DO SRECA ZE JESTES PIERDOLONYM ZBOCZKIEM I WYRYWASZ DZIECI NA CZACIE. GDYBYS TRAFIL DO PIERDLA TO NIE WYSZEDLBYS Z NIEGO Z CALA DUPA. PADLES OFIARA PROWOKACJI I MOJE FORUM BEDZIE MIALO Z CIEBIE WIELKI UBAW, ALE ZEBYS NIE BYLA ZA BARDZO PEWNY SIEBIE TO PAMIETAJ ZE MAM TWOJE ZDJECIE I JEZELIE TO SIE POWTORZY TO ODPOWIEDNIE OSOBY TAK SKOPIA CI DUSPKO ZE JUZ NIGDY NA NIE NIE USIADZIESZ!!! A TERAZ WYLUZUJ I POPUSC PASEK W SPODNIACH BO ZADNA PROKURATORA CIE NIE GANIA. I JAK JESZCZE RAZ ZOBACZE ZE WYRYWASZ CZTERNASTWKI NA CZACIE TO OPUBLIKUJE TWOJA FOTE W INTERNECIE I NIE BEDZIESZ MIAL ZYCIA, ZBOCZENCU
ONszukaZNOWU: nie jestem zboczeńcem - uwierz w to, i popieram Twoją akcje...
ONszukaZNOWU: może w to nie uwierzysz, ale właśnie tak jest
Milena: TO JEST AKCJA NA CALY INTERNET A TY CHCIALES PODERWAC DZIECKO
ONszukaZNOWU: :(napewno bym się nie spotkał
Milena: KOLES F23 TO JEST TO FORUM NA KTORYM BEDA MIELI Z CIEBIE TOTALNA ZLEWKE
ONszukaZNOWU: nie wiem co mi odwaliło - masz racje, pojebało mnie
Milena: CZY TY NIE KUMASZ ZE WYRYWALES DZIECKO?
ONszukaZNOWU: udostępniasz nr gg?
ONszukaZNOWU: rozumiem i napisałem że żałuje
Milena: ZALUJ KURWA GOSCIU BO TO JEST KARANE, 12 LAT
ONszukaZNOWU: teraz wiem
Milena: I NIE CHCIALBYS POZNAC CO BY CI W PIERDLU Z DUPA ZROBILI
ONszukaZNOWU: ale podajesz tam nr gg?
Milena: GDZIE?
ONszukaZNOWU: na forum
ONszukaZNOWU: czy samą rozmowe?
Milena: F23 FORUM I JUZ TAM JESTES, A JAK FIKNIESZ TO WSZYSCY ZOBACZA ZDJECIE PEDOFILA
ONszukaZNOWU: ok, ale mi chodzi tylko czy nr gg tam jest
ONszukaZNOWU: jestem za tym byście dali tam moją rozmowe - naprawde
Milena: TWOJ?
ONszukaZNOWU: tak, moj
Milena: TAK, PONIEWAZ JESTES ZBOCZENCEM A TAKICH LUDZI NALEZY TEPIC
Milena: A JEZELI MASZ JAKIS PROBLEM TO ZGLOS TO A JA JA OPOWIEM JAK NAPATSUJESZ 14STO LATKI
ONszukaZNOWU: żałuje co pisałem, ale mnie nie znasz - jestem normalny i kobiecie krzywdy bym nie zrobił. Nie płaszcze sie przed ludźmi, lecz przed Tobą w tej sytuacji jestem niski. ale uwierz mi - zdarzają się sytuacje że bije sie w obronie kobiet i jej godności jak i cnoty, a co mi odwaliło że odezwałem sie właśnie do 14ki to nie wiem, ale krzywdy bym jej napewno nie zrobił...
Milena: to zaluj stary bo to jest chore i mam nadzieje ze zdajesz sobie z tego sprawe
ONszukaZNOWU: zdaje...i jest mi głupio
Milena: tyle dobrego, nie boj juz nic
Milena: nic ci nie grozi
ONszukaZNOWU: tylko prosze, byś usunął z forum moje gg
Milena: mam nadzieje ze jest ci glupio przed soba samym
ONszukaZNOWU: właśnie o to chodzi...
Milena: za czas który mi poświęciłeś. Pozdrawiam
Milena: stary zal mi ciebie
ONszukaZNOWU: mi siebie również
Milena: gdybym byl chujem to bym to zglosil, a tak sie smieje
Milena: nigdy nie gadaj z 14 latkami
ONszukaZNOWU: jasne, dzięki
Milena: powo i nic nie boj
Milena: zadna policja ci nie grozi
ONszukaZNOWU: teraz to wiem...wcześniej nie wiedziałem i ta niepewność Milena: pilnuj sie gosciu

2 komentarze:

  1. W porównaniu do twoich ten tekst wypada słabo.
    Gdyby ten ONszukaZNOWU ;] pomyślał troche...
    Osobiscie wchodze na czat raz na kwartał i to własnie w celach prowokacji takich jak ta, to gdyby takie tajny agent mnie zaatakował to bym go zdrowo olał :P

    OdpowiedzUsuń
  2. do galerii prowokacji http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f24b7df4ee2c1711.html

    OdpowiedzUsuń