poniedziałek, 1 grudnia 2008

TRENDE DONALDE TUSKE

NISZOWE TRENDE NA KILKA POSTÓW. TAK BARDZO GARDZĘ TUSKIEM I JEGO WYBORCAMI, ŻE NIE OMIESZKAŁEM UMIEŚCIĆ NA BLOGU [cool]
Donalde Tuske:
  • Wierze w cud gospodarczy [cool]
  • Zlikwidujemy Zus [cool]
  • PS. Albo nie [cool][czesc]
  • Wierze w niewinność Ziobry [cool]
  • Kochajmy się [cool]
  • Zlikwiduję KRUS, abonament RTV, emerytury pomostowe i podatek Belki [cool]
  • Kaczywo mnie podsłuchuje [cool]
  • Wprowadzę podatek liniowy [cool]
  • Zrobilem wszystkich tepakow w chooja i mi zaufali, a tak naprawde roznica miedzy mna a pis jest zadna w kwestii poprawy bytu tym naiwniakom [cool]
  • W Irlandii jest kryzys więc macie teraz Irlandie w Polsce [cool]
  • Upomniałem Palikota 43 razy ale i tak jest sztandarowym politykiem PO [cool]
  • Sezon na kaczki w gruzji niestety nie przyniosl efektow :o[czesc]
  • Jem emerytury [cool]
  • Poseł Janusz Palikot to mój projekt [cool]
  • moja ulubiona litera to "r", zwłaszcza w mowie [cool]
  • Zawodowa służba wojskowa to wyłącznie moja zasługa [cool]
  • Nie robię absolutnie niczego pod kątem przyszłej prezydentury [cool]
  • Tefałen to najbardziej obiektywna telewizja na świecie.bardziej niż Al-Dżazira [cool]
  • Odkąd objąłem władzę, żyje się lepiej. Wszystkim.Wszystkim członkom PO ma się rozumiec [cool]

TRENDE GODNE KONTYNUOWANIA W KOMENTARZACH [cool]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz